Nagyon szépen köszönöm ezt a csodás fejlécet Sz B - nek! Innen tudtok tőle rendelni és higyétek el megéri!! :) http://onceuponatime-critics.blogspot.hu/

2013. augusztus 14., szerda

2. díjam :)

Sziasztook!! :)

Megkaptam a 2. díjamat, amit nagyon szépen köszönök Nikinek! :))

Szabályok:   
-11 dolog rólam
-11 válasz  
-11 kérdés 
-11 bloggernek tovább küldeni


11 dolog rólam:

1. Könnyen megszeretem az embereket.
2. Imádok olvasni, főleg Vörös Pöttyös könyveket.
3. Szabadidőmbe verseket írok és blogolok.
4. Van egy öcsém, Bence.
5. Hobbijaim a tájfutás, sífutás, biciklizés, a tánc és persze a blog írása.
6. Szeretnék egyszer kijutni a téli olimpiára.
7. Legnagyobbat az egyik volt barátnőmbe csalódtam.
8. Csak azért mondom az iskolába, hogy nem szeretek táncolni, mert félek, hogy leszólnak miatta.
9. Igazán eddig csak egyszer voltam szerelmes, amit nem viszonoztak.
10. Beszédhibás vagyok, de már nem csúfolnak miatta.
11. Régebben lovagoltam.

11 válasz:
1.Mit csinálsz a szabadidődben? Blogot írok, olvasok, verseket írok, kockulok...
2.Milyen színű a hajad? Barna :)
3.Szereted a rántott cukkinit? Nem igazán... Semmilyen formába nem szeretem a cukkinit. :)
4.Van testvéred? Van, egy öccsém.
5.Szoktad sminkelni magad? Igen szoktam, de csak szemceruzával meg néha szempillaspirállal.
6.Fogadásból befestenéd a hajad zöldre? Simán. :D
7.Mióta blogolsz? Kevesebb, mint egy éve. :)
8.Ha megtámadna egy zombi mit csinálnál? Szembeszállnék vele. :D
9.Ha szuperhős lennél mi lenne a neved? Nem tudom. :)
10.Van házi állatod? Nincs sajnos, de szeretnék. :)
11.Örökbe fogadnál egy mókust? Iggeeenn, azok annyira cukik :))

11 kérdés:
1. Ha kívánhatnál egyet, mi lenne az?
2. Szoktál énekelni fürdés közbe?
3. Eddig hány blogod volt/van?
4. Mit szeretsz a bloggerkedésbe?
5. 1D vagy The Wanted?
6. Van olyan zeneszám, ami emlékezted valakire? Ha igen melyik az?
7. Milyen állatod tartanál otthon a legszívesebben?
8. Supermannal vagy Batmannal kötnél inkább házasságot?
9. Van legjobb barátod?
10. Szereted a magyar rappet?
11. Van Tumbl-od?

11 ember akinek tovább küldöm:

Emilie Miller

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy gondtált rám :) már ki is tettem :)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Köszönöm szépen a díjat! Hamarosan ki is teszem, csak rossz volt a gépem, és csak most tudtam jönni.Még egyszer köszönöm.♥
    Btw ki is tettelek cserének! :)

    ~T xx

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit! :))))) én is mindjárt kiteszlek ♥ :)

    VálaszTörlés
  4. Hali, mikor lesz uj rész? Mert már nagyon várom

    VálaszTörlés
  5. Hát őszintén...nem tudom :/ megpróbálom ezen a héten feltenni! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a blogod,mikor jön a kövi rész???? :D

    VálaszTörlés